EKOP 1.1.1. - "E-Cég" projekt

 

 

"E-Cég" projekt

 

A projekt konzorcium formájában valósult meg a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal, és az alábbi két fejlesztést foglalta magába:

 

1.) elektronikus másodfokú eljárás
A bíróságokat érintő, mintegy 216,0 millió forint pályázati összegből elsődlegesen a cégbírósági rendszer fejlesztését valósítottuk meg, főként annak a lehetőségnek a megteremtésével, hogy a másodfokra kerülő ügyek adatai elektronikusan továbbíthatók legyenek a bíróságokra, majd ott elektronikusan kezelhetőek legyenek.

 

2.) bírósági call-centerek kialakítása
További célja volt a bíróságok részvételének a projektben, hogy a bíróságok a „call center” révén csatlakozni tudjanak az ügyfélszolgálati rendszerhez. A projekt eredményeképpen bővültek az állampolgárok közvetlen ügyintézési, informálódási lehetőségei, gyorsulnak az ügyintézési idők, az ügymenet több esetben egyszerűsödik, papírmentessé és emberi közreműködés nélkülire változott. A projekt közvetlenül és alapjaiban érintette és könnyítette a cégbíróságok és az ítélőtáblák helyzetét, mindennapi működését.

 

Projekt rövid neve
E-Cég  projekt

Projekt teljes címe
" Cégbírósági és céginformációs rendszerek továbbfejlesztése és korszerűsítése”

Projektazonosító
EKOP-1.1.1-07-2009-0001.

Projekt időtartama
2008. október 8. – 2011. december 31.

A projekt költsége és az elnyert támogatási összege
216.000.000 Forint, (100% támogatási intenzitás)

Kedvezményezett megnevezése
Országos Bírósági Hivatal
1055 Budapest, Szalay u. 16.

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.